Διατροφή και ιώσεις

0
36
diatrofi-ioseis1-940x653

Διατροφή και ιώσεις

Η σωστή διατροφή παίζει καθοριστικό ρόλο στην θωράκιση του οργανισμού και στην ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος .

Αυτό μπορεί να γίνει με πέντε απλές καθημερινές συνήθειες.

diatrofi-ioseis4-697x1024Τρώμε αρκετά και σωστά.

Προσπαθήστε να κάνετε συχνά και μικρά γεύματα για να λάβετε την ενέργεια που χρειάζεστε. Μην παραλείπετε γεύματα γιατί το σώμα σας χρειάζεται ενέργεια για να ανακάμψει.

Ενυδατωνόμαστε αρκετά.

Τα υγρά συμβάλλουν στη ρευστοποίηση και στην αποβολή των εκκρίσεων από το λαιμό και τη μύτη. Επιπλέον, η ενυδάτωση του οργανισμού συμβάλλει στην απομάκρυνση των τοξινών. Εκτός από νερό, τα ροφήματα (χαμομήλι, τίλιο), και οι σούπες μαλακώνουν το βλεννογόνο του λαιμού και της μύτης.

Βάλτε στην διατροφή σας πρωτεΐνη.

Το άπαχο κρέας όπως κοτόπουλο , ψάρι , μοσχάρι , γαλοπούλα περιέχουν πρωτεΐνη.

Τα βασικά συστατικά των πρωτεϊνών, δηλαδή τα αμινοξέα, χρησιμοποιούνται για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος. Επίσης το άπαχο κρέας είναιι καλή πηγή σιδήρου και ψευδαργύρου τα οποία είναι απαραίτητα για την καλή λειτουργία του ανοσοποιητικού .

Βάλτε στην διατροφή σας φρούτα και λαχανικά 5 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα μας δίνουν αρκετή βιταμίνη C ,

diatrofi-ioseis6-683x1024

Έρευνα έχει δείξει ότι η κατανάλωση προβιοτικών μειώνει τον χρόνο που παραμένουμε άρρωστοι κατά 2 ημέρες.

Διατροφή και ιώσεις

Κατεργάρη Υβόνη
Διαιτολόγος Διατροφολόγος
Κονταράτου 4 Βόλος
facebook: Διαιτολογικό Γραφείο Υβόνη Κατεργάρη  
instagram: ivoni_kat