Σάββατο, 13 Ιουλίου, 2024
ΑρχικήΟΜΟΡΦΙΑΠοιες είναι οι επτά τροφές για λαμπερό δέρμα

Ποιες είναι οι επτά τροφές για λαμπερό δέρμα

BEAUTY

Ποιες είναι οι επτά τροφές για λαμπερό δέρμα από την Χανακούλα Μαρία

Σίγουρα θα έχετε ακούσει πολλές φορές την φράση ¨είμαστε ότι τρώμε¨. Η αλήθεια είναι πως η καθημερινή μας διατροφή έχει αντίκτυπο τόσο στον οργανισμό όσο και στο δέρμα μας.

Για παράδειγμα μια διατροφή πλούσια σε επεξεργασμένα τρόφιμα, ζάχαρη, λιπαρά μπορεί να οδηγήσει σε ξεσπάσματα ακμής, πρόωρη γήρανση, φλεγμονές κ.α.

Για να διατηρηθεί ένα δέρμα υγιές είναι απαραίτητη η τήρηση μιας ισορροπημένης διατροφής, πλούσιας σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, καθώς επίσης και η κατανάλωση επαρκούς ποσότητας υγρών.

Το κλειδί λοιπόν είναι σε αυτά που τρώμε!!

Ας δούμε  7 τροφές που πρέπει να καταναλώνουμε σε τακτική βάση αν θέλουμε  να έχουμε τα βέλτιστα οφέλη.

Ξηροί καρποί, κυρίως καρύδια και αμύγδαλα.

Πλούσια σε ω-3 λιπαρά οξέα, πρωτεΐνη και βιταμίνη Ε, λειαίνουν και ενυδατώνουν την επιδερμίδα, καταπολεμούν τις ελεύθερες ρίζες και την οξείδωση.

Λιπαρά ψάρια.

Τα ω-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στα λιπαρά ψάρια, όπως το σολομό, το σκουμπρί και τη σαρδέλα, προστατεύουν το δέρμα από φλεγμονές και του χαρίζουν υγιή όψη.

Μούρα & Εσπεριδοειδή.

Ο καλύτερος σύμμαχος της επιδερμίδας! Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνη C και ισχυρά αντιοξειδωτικά που προλαμβάνουν τις ελεύθερες ρίζες, ενισχύουν την παραγωγή κολλαγόνου και επιβραδύνουν τη διαδικασία της γήρανσης.

Σπόροι.

Σπόροι κολοκύθας, σπόροι λιναριού και σπόροι chia: καθώς είναι πλούσιοι σε σελήνιο, βιταμίνη Ε, μαγνήσιο και πρωτεΐνη βελτιώνουν την συνολική υγεία του δέρματος.

Κόκκινη πιπεριά.

Είναι πλούσια σε βιταμίνη Β6, φυτικές ίνες και καροτενοειδή, που βοηθούν στην πρόληψη των ρυτίδων, στην καταπολέμηση της ακμής και στην αύξηση κυκλοφορίας του αίματος στο δέρμα.

Σπανάκι.

Πλούσιο σε βιταμίνες Α και C, το σπανάκι αποτελεί μια εξαιρετική τροφή για την επιδερμίδα. Βελτιώνει την ελαστικότητα του, ενώ παρέχει και προστασία από την ηλιακή ακτινοβολία λόγω των θρεπτικών συστατικών, του βήτα-καροτένιου και που περιέχει. Το ίδιο ισχύει φυσικά για όλα τα πράσινα φυλλώδη λαχανικά, τα οποία είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά.

Γάλα αμυγδάλου.

Περιέχει χαλκό το οποίο ενισχύει την παραγωγή του κολλαγόνου, καθώς και μαγγάνιο, το οποίο βοηθά στην προστασία του δέρματος από τη ζημιά που προκαλεί η ακτινοβολία UV.

Το να έχουμε λοιπόν ένα υγιές δέρμα εξαρτάται και από το “πιάτο” μας. Σίγουρα απαιτείται ο συνδυασμός μιας ισορροπημένης διατροφής και μιας κατάλληλης skincare ρουτίνας, ανάλογα με τις ανάγκες της δικής μας επιδερμίδας. Ωστόσο, εάν αντιμετωπίζετε δερματικά προβλήματα , συμβουλευτείτε έναν ειδικό φροντίδας δέρματος που εμπιστεύεστε!

Χανακούλα Μαρία
Αισθητικός Κοσμητολόγος
Σύμβουλος Ολιστικής Ευεξίας

Τα υπέροχα μυστικά της Μαρίας μπορείς να τα  δεις στο instagram bewell_bymaria

Ποιες είναι οι επτά τροφές για λαμπερό δέρμα

Μπορείς ακόμα να δεις:

Μάσκα αντιοξειδωτική και ενυδατική με μπανάνα

Μοναδική μάσκα DIY για τους πόρους του δέρματος

Πως να απαλλαγείς από τα “strawberry leg”

Μάσκα μαλλιών με χαμομήλι και λάδι καρύδας

Δεντρολίβανο VS Πανάδες

Ανοιξιάτικο μακιγιάζ – τάσεις και χρώματα

Make-up σε γήινους καφέ τόνους

tips για την εφαρμογή του bronzer

μακιγιάζ ματιών – βασικά πινέλα 

Καλοκαιρινό μακιγιάζ – tips για δροσερή εμφάνιση

Ανοιξιάτικες ιδέες και συμβουλές μόδας

Για να βλέπεις ότι νέο ανεβάζουμε μπορείς να μας ακολουθήσεις στο :

facebook:https: //www.facebook.com/justlife.gr/
instagram:https://www.instagram.com/justlife.gr/
youtube: https://bit.ly/2VKvXRV
pinterest:https://gr.pinterest.com/justlifegreece/

photo:pexels.com

RELATED ARTICLES

ΑΦΗΣΤΕ ΜΙΑ ΑΠΑΝΤΗΣΗ

εισάγετε το σχόλιό σας!
παρακαλώ εισάγετε το όνομά σας εδώ

- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments